Vilsarion
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Republika Kupiecka Lugeorti

2 posters

Go down

Republika Kupiecka Lugeorti Empty Republika Kupiecka Lugeorti

Pisanie by Miyokari Sob Kwi 04, 2020 4:17 pm

Republika Kupiecka Lugeorti XnaEgZC

REPUBLIKA KUPIECKA LUGEORTI
Motyw Muzyczny

Rasy


Republika Kupiecka Lugeorti 340?cb=20190408201632

Seto - Główna populacja żyjąca na terenach Lugeorti, cechują się tym, iż wyglądają bardzo podobnie do ptaków, a dokładniej to do kruków. Pierwsza rzucająca się rzecz w oczy, to brak skrzydeł w porównaniu do bardziej szeroko znanych lataczy. Warto również wspomnieć, że nie są zbyt magicznie uzdolnieni, przez co pod tym względem polegają na Floule’ach.
Floule - Jest to rasa humanoidalna, których rodziny kiedyś zostały dotknięte przez żywioły. W republice są mniejszością i występują dwie podrasy – powietrza(Thaeze) oraz wody(Letrein). Zamieszkują oni południowe wyspy jednak od czasów przyłączenia się do imperium zaczęli osiedlać się na kontynencie. Są uzdolnieni magicznie, przez co Seto często ich proszą o pomoc w tych sprawach. Jako, że Thaeze oraz Letrein często biorą ślub między sobą, jest 50/50 szansy na to czy dziecko będzie typem powietrza lub wody.
Podrasy Floule:

Republika Kupiecka Lugeorti WXVqTjP
-Thaeze - dzięki byciu dotkniętym przez powietrze, są odrobinę szybsi od Letreinów oraz Seto, przez co często są używani, jako dyplomaci bądź zwiadowcy. Cechują się tym, że mają zazwyczaj jasnoniebieski kolor skóry, włosów oraz oczy. Przy poruszaniu się, zawsze towarzyszy im wietrzyk podmuchujący im włosy oraz ubrania.
Republika Kupiecka Lugeorti HOPa9vA

-Letrein - dzięki swej wodnej specjalizacji, potrafią pływać szybciej niż Seto bądź Thaeze oraz potrafią wytrzymać pod wodą o wiele dłużej niż większość ras, jednak nie nieskończenie. Zazwyczaj wyglądają tak jak by dopiero wyszli z pod wody, gdzie wilgoć zbiera się na ich ciałach jak i włosach. Towarzyszy im zapach świeżego deszczu bądź czystej wody. Ich skóra jest zazwyczaj niebieska lub zielona, a większość ma czarno-niebieskie oczy. Ich włosy unoszą się swobodnie oraz kołysają tak jak by były pod wodą.

Geografia

Republika Kupiecka Lugeorti LEBpJxV


Republika Kupiecka Lugeorti FsWhYfQ


Sheocia - Południowa prowincja jest zamieszkała głównie przez Seto. Jest to teren w dużej części pustynny, z oazami oraz nielicznymi rzekami. To tutaj również znajduje się stolica republiki, Gridah. Ziemie te potrafią być bardzo niebezpieczne, szczególnie dla osób, którzy chcą dotrzeć do Gridah, dlatego też Seto często namawiają do wynajęcia przewodnika.


Republika Kupiecka Lugeorti 2vwIQNK


Estrye - Północno Wschodnia prowincja mocno się różni w porównaniu z pustynią na południu. Jest to w głównej mierze równina z górami na północy oraz niewielką liczbą lasów na wschodzie. Na wschodnich terenach znajduje się również największy port na terenach Republiki zbudowany przez sojusz Xasheyya, Rulvale.


Republika Kupiecka Lugeorti NzT9S4o


Froep Gryae - Wyspa na południe od Sheocia jest bogata w lasy gdyż jest to głównie dżungla, w której opady deszczu są zazwyczaj codzienną normą. Jezioro w samym centrum wyspy jest dość popularnym miejscem dla Floule ze względu na bycie świętym miejscem dla nich oraz celem wielu pielgrzymek. Na wyspie również znajduje się różnej maści zwierzyna, wilki, niedźwiedzie itp.


Ustrój

Republika Kupiecka Lugeorti KWCL3HW

Faktyczna władza na terenach republiki jest w rękach rady, do której aktualnie należą trzy największe rodziny w Lugeorti. Od nich wychodzą wszystkie prawa, traktaty handlowe z innymi nacjami jak i wszystko inne.  Pomniejsze miasta oraz wioski są rządzone przez gubernatorów, którzy są wybierani spośród najbogatszych i najbardziej wpływowych Seto lub Floule na danym terenie.  

Rada ma również władzę nad flotą jak i wojskiem, to oni wyznaczają marszałka oraz admirała. Posiadają oni również prawo do objęcia mniejszego rodu swoim patronatem, – dzięki czemu, pomniejsze rodziny zostają wcielone do rady, wiąże to się natomiast z byciem tak naprawdę kukiełką większych rodów.
W czasach wojny, głównodowodzący nie odpowiada przed radą, dlatego na stanowisko marszałka zostaje wybrana osoba doświadczona jak i zaufana. Rody na czas wojny nie chciały wprowadzać niepotrzebnej biurokracji, która mogłaby być dużym ryzykiem niepodległości republiki.

Prowincje są zarządzane przez daną rodzinę, która została wybrana przez radę. Tereny te są dość autonomiczne, muszą one przestrzegać ogólnych zasad oraz praw panujących w republice, jednak mają wolną rękę na przykład do tego, jakie podatki są akceptowalne w danym regionie.


Ekonomia

Republika Kupiecka Lugeorti Jl7MTvi

Polityka handlowa w Lugeorti opiera się na merkantylizmie. Zanim zacznie się sprzedawać swoje towary na terenie Republiki, trzeba zdobyć specjalne pozwolenie od gubernatora danej prowincji. Handel w republice jest głównym dochodem wielu rodzin, a przez przemieszczanie się ludów żyjących na tych terenach Sato oraz Floule mają dostęp do wielu towarów, również egzotycznych.

W północno południowej prowincji ciężko pracują kopacze, którzy wydobywają żelazo oraz miedz. W środkowej części oraz na pustyni na terenach przyrzecznych są prowadzone uprawy roli, w głównej mierze ziemniaków oraz kukurydzy. W prowincji Sheocia znajduje się również surowiec, który nie występuje w innych częściach republiki. Swoimi właściwościami mocno przypomina węgiel, jednak posiada w sobie małe pokłady magiczne, przez co między innymi płonie dłużej. Seto nazwali go „zitrym” Na wyspie natomiast głównie jest prowadzona wycinka drzew oraz polowania w celu zdobycia mięsa oraz futer.

Jako, że rodziny z rady są podzielone na trzy prowincje, każda z nich specjalizuje się w handlu innym towarem, dzięki czemu unikają konfliktów między sobą i mają powód do wspierania siebie nawzajem.


Społeczeństwo

Republika Kupiecka Lugeorti JHBDVyr

Na terenach republiki nie ma tak naprawdę żadnej dyskryminacji, a wszyscy są względem siebie równi. Oczywiście, dopóki ten ktoś ma pieniądz gdyż to on tak naprawdę rządzi w Lugeorti. Elity zależą od tego ile dana rodzina posiada monet oraz wpływów na terenach republiki. Różnica pomiędzy Floule’ami a Seto jest coraz mniejsza ze względu na wiele set lat mieszkania pod wspólną flagą jak i pomaganiem sobie nawzajem.  Osoby bezdomne jak i bandyci są oceniani negatywni na terenach Lugeorti, przez co często są używani do pracy przymusowej na przykład w lasach bądź w kopalniach. Mimo tego, że oba ludy patrzą w głównej części na zysk, ze względu na swe wierzenia Seto jak i Floule dbają o naturę. Osoby, które nie miały tak dużego szczęścia by urodzić się w bogatszych rodzinach na terenach republiki wykonują zwykłą pracę, zapewnianą przez bogatsze rody.

Seto – Największą różnicą między nimi oraz Floule jest tak naprawdę religia, jako jedno z postanowień między oboma rasami było przyzwolenie na uszanowanie swych kultów. Seto są również główną siłą pod względem militarnym na terenach republiki. Zajmują oni często stanowiska administracyjne oraz są strażnikami karawan, które są wysyłane z terenów republiki. Głowami ich rodzin są zazwyczaj osoby, którzy mają najwięcej pieniędzy w momencie śmierci aktualnego przywódcy, tym samym daleki kuzyn może zostać najważniejszą osobą w rodzinie. Lud Seto jest również bardzo dumny ze swej architektury.

Floule – W porównaniu do Seto, ich rodziny nie są rządzone przez osoby z największą ilością pieniądza oraz wpływów. Głową rodu zostaje osoba, która jest najbardziej uzdolniona magicznie przy śmierci swojego poprzednika. Tym samym, można tu zaobserwować różnicę pomiędzy Floule’ami a Seto do magii. Zazwyczaj zajmują pozycje wspierające Lugeorti niż być pierwszymi skrzydłami. Są również głównymi rolnikami na terenach Lugeorti. Na postęp technologiczny Seto patrzą z dużym zainteresowaniem, szczególnie gdy mogą go połączyć ze swoją magią.



Wierzenia

Republika Kupiecka Lugeorti BCIWbLZ

Religia jest dość ważną częścią społeczeństwa na terenach Lugeorti. Wiara tutaj jest podzielona pomiędzy Floule’ami a Seto. Ptakopodobni wierzą w Athosa, Boga Słońca, stwórcę, oraz Opiekuna. Według wierzeń Seto, to on ich stworzył oraz jest Ojciem całego Panteonu, który patrzy przychylnym wzrokiem na rozwój Republiki.  Seto wierzą, że jest on miłosiernym Bogiem gdyż to dzięki niemu poznali Floule, którzy potrafią posługiwać się magią. Innym, dość ważnym Bóstwem na terenach zamieszkałych przez Seto jest Bogini Louviki, zwana również przyjaciółką kupców. Jest ona patronem handlu, a jej symbole są często na stoiskach bądź noszone, jako amulety w karawanach. Seto wierzą, że to dzięki niej tak się znają na handlu. Świątynie są budowane w imieniu wielu Bogów na terenach Seto, a budynki przeznaczone dla jednego Bóstwa są raczej rzadkością na ich ziemiach. Seto w swoich świątyniach również pozwalają się modlić Floule, gdyż według ich wyznań katedry są miejscem do rozmów z Bogami, nie koniecznie tymi, dla których zostały zbudowane.  Nie ma tutaj również podziału, kto może być kapłanem lub kapłanką, nie ma również żadnych przesłanek do tego, że muszą oni porzucać swoją rodzinę.

Floule natomiast wierzą w Tumula oraz Aquifis. Są to odpowiednio Bogowie powietrza oraz wody, według ich wierzeń, to oni błogosławili pierwszych ludzi oraz elfów żywiołami, przez którą przeszli oni mutację w Thaeze oraz Letrein. W porównaniu do Seto, budują oni raczej proste kapliczki na drogach oraz w większych miastach świątynie poświęconą danemu bóstwu. Letreini wierzą, że ich bogini Aquifis jest uosobieniem całej wody na tej planecie, natomiast Thaeze wierzą, iż ich Bóg jest tam gdzie jest wiatr, – czyli wszędzie. W wierzeniach Flouli występują również pomniejsi Bogowie, tak jak Chauba, Bogini upraw i wszelakiej roślinności, do której często rolnicy się modlą w czasie żniw. Głównie dominują kapłanki, jednak o kapłanach również się słyszy.


Historia

Republika Kupiecka Lugeorti WCGrYIS

Początki Republiki nie są tak naprawdę do końca znane. Najwcześniejsze zapiski u Seto zaczynają się wtedy, kiedy ptakopodobni już się osiedlili w Sheoci, zdaniem niektórych po prostu powstali, bo Athos tak chciał. Inni natomiast wierzą, że Seto zostali zesłani na pustynię z gniewu Phoduma, boga śmierci. To, co jest znane w historii republiki, to na pewno to, że zaczęli od życia w plemionach. Był to dość krwawy rozdział ich historii, gdyż Seto nie mogli się pogodzić z terenami, na których żyli a niektórzy mniej fortunni skończyli na terenach z dala od największej rzeki w Sheoci, Glacis. Ci, którzy żyli daleko od wody, mieli problem z jedzeniem oraz uprawą plonów, a zwierzyny na pustyni nie było zbyt wiele, przez co dochodziło do wojen o pożywienie. Okres ten trwał przez dobrych parę stuleci i niemal doprowadził do wymarcia Seto. Wtedy to pojawił się Qrass Zdobywca, zdaniem bardziej radykalnych Seto wcielenie Athosa, który zjednoczył tereny Seto pod swym sztandarem, podbijając wszystkie plemiona, które mu się sprzeciwiały i ostatecznie tworząc Królestwo Lugeorti. Był to czas wzlotów jak i upadków, gdyż Qrassa pozostawił swą nację bez dziedzica. Po długich rozmowach gubernatorów ustanowionych przez zdobywcę, rodzina Grelarrk została wybrana na przywódców Lugeorti. Wtedy zaczęły powstawać pierwsze miasta oraz zamki. Ich rządy są wspominane raczej pozytywnie przez wielu Seto. W czasie rządów Królowej Aliak, znanej również, jako odkrywca i kolonizatorka, Seto udali się na północny wschód znajdując ziemie bogate w ziemię uprawną. Nie musieli już dłużej polegać na wylaniu rzeki Glacis by móc uprawiać swoje pola. Ona również rozkazała budowę floty, gdyż bardzo kochała podróż i chciała udowodnić swemu ludowi, że morza skrywają sekrety, które przez Seto są ignorowane. Tym samym, po zbudowaniu statków transportowych, udali się na południe ostatecznie kończąc na Froep Gryae. W czasie eksploracji tych terenów natrafili na lud żyjący tak jak kiedyś oni, w plemionach. Był to lud raczej pokojowy, przez co między Seto, oraz Floue doszło do wymian handlowych gdyż posiadali oni potrzebne drewno oraz mięso, którego Seto nie mieli ostatecznie zbyt dużo ze względu na swój klimat. Poznali wtedy również historię Floue’i.

Floule, w porównaniu do Seto nie mieli krwawej przeszłości gdyż mieli pod dostatkiem terenów uprawnych jak i zwierzyny w lasach. Jednak w porównaniu do Seto, nie mieli dostępu do materiałów, do których Królestwo miało dostęp w szczególności po wcieleniu do siebie północno wschodniego terenu. Thaeze żyli osobno od Letreinów  na początku i tylko handlowali między sobą gdy była potrzeba na to.  Zostali oni zjednoczeni z sobą dzięki sojuszu małżeńskiemu między Gayle a Hydriusem, przez co sami nazwali się Federacją Floule’i. Nie ciągnęło ich nigdy do podróży, jednak dzięki poznaniu Seto zainteresowali się światem, przez co zdecydowali się być w pokojowych stosunkach z ludem z kontynentu. Floule’i nie było zbyt wielu w porównaniu do Seto, dlatego też z czasem przywódcy Federacji zgodzili przyłączyć się do Królestwa, pod warunkiem, iż jednym z ich doradców będzie ktoś z ich rasy. Seto na to przystali, ze względu na magiczne zdolności, które Letreiny oraz Thaeze posiadali, dzięki czemu mogli mocno pomóc władcy na głównym kontynencie. Z czasem, Seto oraz Floule zaczęli podróżować i osiedlać się między wyspą a lądem, przez co oba ludy zaczęły siebie akceptować jeszcze bardziej niż wcześniej. Ich kultura zaczęła być jednakowa, poza różnicami między wierzeniami oraz jak funkcjonują rodziny.

Innym wartym uwagi Królem na terenach dawnego Królestwa jest również IrircWielki, dzięki któremu Lugeorti weszła w złotą erę. Zaczął on budować większej ilości uniwersytety, oraz rozkazał ekspedycję w góry w Estrye w celu znalezienia nowych pokładów złóż, które, jak wierzył, mocno by pomogły w rozwoju Królestwa. Również za jego panowania znaleziono zitrym, który został mocno wkorzystany przez Seto jak i Floule.

Przez kilkadziesiąt lat w Królestwie wiodło się dobrze, a arystokracja rosła w silę, przez co w tym okresie wyrosły trzy najważniejsze rodziny rządzące po dzień dzisiejszy. Byli to następująco, Asmarzy, którzy byli przodownikami handlu na terenach Królestwa i to na początku głównie dzięki nim się Królestwo się bogaciło, Thiysal rodzina wywodząca się od Floule’i których magia mocno wsparła Królestwo jak i we wcześniejszym okresie mocno pomogli w stosunkach Floule-Seto. Ostatni byli Xasheyya, a bardziej było to połączenie dwóch rodzin, Chuiles(Seto) oraz Achyae(Floule), którzy połączyli wiedzę technologiczną Seto z magią Floule’i. Rodziny te zaczęły zmieniać Królestwo, by bardziej opierało się handlu w celu przetrwania. W tym czasie przeszli również wiele ważnych reform, które wprowadziły między innymi zezwolenia by móc handlować na terenie Lugeorti. Ostatni z rodu Grellark był słabym władcą, który nie pozostawił po sobie następcy tak jak kiedyś Qrass.  Co różniło go od zdobywcy było również to, że po swej śmierci pozostawił Lugeorti w ruinie gdyż był bardziej zainteresowany swoimi konkubinami niż rządzeniem. Królestwo ponownie było na krańcu upadku, a chaos, jaki by powstał mógłby zniszczyć wszystko to, co do tej pory zbudowali. Dlatego też, trzy najbardziej wpływowe rodziny, Asmarów, Thiysal oraz Xasheyya wkroczyli do akcji by uratować rozpadające się królestwo. Tym samym, by uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, postanowili oni wprowadzić Radę, która zarządzałaby ziemiami tworzyrząc nowe prawa. Na początku, do kolegium należałyby trzy rodziny, które postanowiły uratować Lugeorti. Swoimi wpływami oraz pieniędzmi zaczęli ratować upadających rzemieślników jak i pomniejsze rodziny, które miały mocne problemy przez ostatniego z rządzących. Tym samym, Rada postanowiła zakończyć okres Królestwa i zmienili nazwę na Republikę Kupiecką Lugeorti. Przez kilkadziesiąt lat ludność przyzwyczajała się do swojej nowej rzeczywistości, lecz ostatecznie ją zaakceptowali, gdy zauważyli, że wszystkim trzem rodzinom zależy na wspólnym dobru. Z czasem, jako, że Asmarowie byli największym rodem spośród wszystkich, ich głowa rodziny została nazwana twarzą Rady i to on przewodzi obecnie w kolegium.


Władca

Republika Kupiecka Lugeorti WajOB6F

Ellik Asmar - Gospodarz/Handlarz – aktualna głowa rodziny Asmar oraz de facto przywódca kolegium rządzącego terenami republiki. Jest on najbardziej bogatą oraz wpływową osobą na terenach Lugeorti, przez co jest szanowany przez innych członków Rady jak i pomniejsze rodziny. Dzięki niemu powstał jeden z najważniejszych traktów handlowych, dzięki któremu przepływ towarów z północy do samego południa jest dobrze chroniony.


Grupy Wpływów
Republika Kupiecka Lugeorti 1VHsAop

Asmar - rodzina, która zarządza prowincją, w której znajduje się stolica. Byli głównymi pomysłodawcami tego jak uratować Lugeortię. Szczycą się swoimi zdolnościami handlowymi jak i szukaniem najlepszych sposobów zysku, dzięki czemu to głównie oni prowadzą dyplomację republiki. Specjalizują się w sprzedaży zitrymu, broni oraz ziemniaków.

Xasheyya - sojusz pomiędzy rodziną Chuiles(Seto) oraz Achyae(Floule). Zarządzający północno wschodnią prowincją. To dzięki nim powstał tutaj największy port na terytorium republiki, oraz to oni byli przodownikami wszystkich technologicznych postępów. Specjalizują się w głównej mierze w sprzedaży ród wydobywanych w północnych górach oraz różnej maści narzędzi. Sojuszem rządzą aktualne głowy obu rodzin.

Thiysal - rodzina, która sprawuje piecze nad południową wyspą. To dzięki nim Floule oraz Seto żyją w zgodzie oraz przyjęli ustrój panujących na terenach republiki przed katastrofą, a członkowie tego rodu są znani ze swych zdolności magicznych. Specjalizują się głównie w sprzedaży drewna, mięsa oraz futer.


Ważne Osobistości
Republika Kupiecka Lugeorti Keopk3g

Akkir Chuiles - aktualna głowa rodziny Chuiles ze sfery naukowej, jest również jednym z przywódców sojuszu Xasheyya. To on wspiera radę swoimi zamysłami technologicznymi, które mają na dłuższą metę wesprzeć cały przemysł i handel na terenach Republiki, przez niektórych uznawany po prostu za wariata.

Republika Kupiecka Lugeorti LyaVz5x

Monse Thiysal-aktualna głowa rodziny Thiysal ze sfery magicznej pochodząca z pod rasy Thaeze. Jest uznawana za jedną z najpotężniejszych czarodziejek aktualnie żyjących na terenach republiki. Wspiera radę głównie magią defensywną, w zależności od zaistniałej sytuacji, kiedy są wymagane są jej zdolności magiczne.


Militaria

Republika Kupiecka Lugeorti CMjOWUG

Armia Republiki składa się głównie z zawodowych żołnierzy opłacanych przez radę. Jest to w szczególności ciężka piechota oraz lekka piechota, głównie wspierana przez łuczników. Jako, że Republika jak i Królestwo nigdy tak naprawdę nie mieli dostępu do zwierzyny, która mogłaby posłużyć, jako wierzchowce jazda nie jest zbyt popularna na tych ziemiach.  Walczą oni głównie mieczami bądź toporami z tarczami, oraz używają włóczni w celu obrony przed jazdą przeciwnika. Głównymi żołnierzami są Seto oraz w niewielkiej liczbie Floule, Ci drudzy zazwyczaj wspierają ptakopodobnych swoją magią na tyłach, którą czerpią od samej natury, przez co niektórzy nazywają ich druidami.

W czasie wojen, pieczę nad armią sprawuję marszałek na lądzie oraz admirał na wodach, co pozwala Republice uniknąć niepotrzebnej biurokracji, która mogłaby zaważyć los Lugeorti, jako niepodległego narodu. Wybierani są przez radę w czasach pokoju. Liczba armii zmienia się od aktualnych zapotrzebowani Rady oraz tego, ile przeznaczą na ekwipunek oraz ryczałt dla żołnierzy.


Stosunek do Magii
Republika Kupiecka Lugeorti YolsfR7

Magia jest widziana, jako coś ważnego na terytoriach Republiki. Szczególnie dla Seto, którzy nie są jakoś mocno magicznie uzdolnieni. Dla nich, jest to dar od Bóstw a różne sztuczki magiczne są oglądane z dużym zainteresowaniem przez ptakopodobnych. Fleule natomiast widzą magie podobnie, jednak nie mają aż takiej fascynacji jak Seto ze względu na swoje uzdolnienia magiczne. Jest ona wykorzystywana przez nich na porządku dziennym, do pomocy w różnych sferach życia. Niektórzy również twierdzą, że opady deszczu które panują na południowej wyspie są tak naprawdę wytworem Letreinów ze względu na swoje wodne pochodzenie.
Miyokari
Miyokari

Liczba postów : 22
Join date : 03/04/2020

Powrót do góry Go down

Republika Kupiecka Lugeorti Empty Re: Republika Kupiecka Lugeorti

Pisanie by Mistrz Gry Sob Kwi 04, 2020 6:23 pm

Rządy pieniądza - w Lugeorti największą władzę dzierży pieniądz i prawo tworzą ci, którzy mają go najwięcej. Być może gdyby Lugeortia miała lepsze położenie geograficzne, to zajmowałaby miejsce Dagradu, ale ostatecznie jest jednak na uboczach świata. Nie znaczy to, że jej mieszkańcy nie są zdeterminowani do rozszerzania swoich wpływów handlowych.

Armie najemnicze kosztują o połowę mniej w utrzymaniu. Przy inwestowaniu w szlak handlowy za pomocą merkantylizmu, każda jednostka towaru handlowego warta jest dwa razy więcej.

Głębokie kieszenie - Ellik Asmar jest definitywnie najbogatszym Seto w republikach i do niego należy najbardziej dochodowy szlak wewnątrz państwa. Dzięki sprytnemu zarządzaniu, Ellik jest w stanie zapewniać dobrobyt zarówno swojemu ludowi jak i swojej własnej fortunie.

Póki Ellik Asmar przewodzi Republice, Lugeorti posiada dwa budżety. Jeden państwowy, a drugi symbolizujący prywatny majątek władcy. Ten drugi na start jest pusty. Każdy zawarty szlak handlowy dodaje dodatkowy dochód do prywatnego majątku Asmara, który zależny jest od wartości i znaczenia szlaku.
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Admin

Liczba postów : 88
Join date : 26/03/2020

https://vilsarion.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach